card

Хөрөнгө итгэмжлэн удирдах

“Эм Ай Си Жи” ХХК нь 2009 онд байгуулагдсан бөгөөд 2022 оноос Үнэт цаасны зах зээлд Хөрөнгө итгэмжлэн удирдах үйл ажиллагааг эрхлэх тусгай зөвшөөрлийг авсан.

Үйлчилгээ

БИЗНЕСИЙН СУДАЛГААНЫ ТӨРӨЛ

Манай компани бизнесийн дараах төрлийн судалгааг хийж гүйцэтгэдэг. Судалгааны хэд хэдэн төрлийг нэгтгэн илүү өргөн хүрээний мэдээлэл бүхий судалгааг гүйцэтгэх боломжтой.
БРЕНДИЙН СУДАЛГАА

БРЕНДИЙН СУДАЛГАА

Тодорхой бараа бүтээгдэхүүн болон үйлчилгээ хэрэглэгчдийн дунд хэр үнэлэмжтэй байгааг тодорхойлох зорилготой хийгддэг ба брэндийн нэр хүнд болон үнэлэмжид нөлөөлж буй гол үзүүлэлт, хүчин зүйлсийг тодорхойлдог.

Брэндийн судалгааг хийлгэснээр таны санал болгож буй бүтээгдэхүүн үйлчилгээ нийгэмд хэр амжилттай байгааг тодорхойлох ач холбогдолтой ба таны брэндийг өрсөлдөгчийн бүтээгдэхүүнтэй харьцуулах замаар бараа бүтээгдэхүүн болон үйлчилгээний одоогийн нөхцөл байдлыг бодитойгоор үнэлж тодорхойлдог.

БҮТЭЭГДЭХҮҮН ХӨГЖҮҮЛЭЛТИЙН СУДАЛГАА

Зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүн нэвтрүүлэх болон бүтээгдэхүүнийг сайжруулахад чиглэгдсэн үйл ажиллагааг хэрхэн төлөвлөж, амжилттай гүйцэтгэх боломжийг тодорхойлдог. Энэхүү судалгаа нь хэрэглэгчдийн хэрэгцээ болон туршлагыг (user experience research, UX design) судлах аргачлалын хүрээнд хийгддэг.

Хэрэглэгчийг туршлагын судалдснаар тухайн бараа үйлчилгээг хэрэглэгч хэрхэн үнэлж байгааг ойлгох боломжтой ба тэдний үнэлэмж дээр суурилан бараа бүтээгдэхүүн, үйлчилгээгээ хэрхэн сайжруулах талаар төлөвлөх боломжийг олгодог.

Хэрэглэгчийн туршлагыг судлахын ач холбогдол:

  • Зорилтот зах зээлийг олох
  • Хэрэглэгчийн зорилго тодорхойлох
  • Хэрэглэгчийн худалдан авах үйл явцыг ойлгох
  • Хэрэглэгчдийн сэтгэгдлийг тодруулах
  • Бүтээгдэхүүний дизайныг тодорхойлох
  • Бүтээгдэхүүний үр дүнтэй байдлыг тодорхойлох
БҮТЭЭГДЭХҮҮН ХӨГЖҮҮЛЭЛТИЙН СУДАЛГАА
ХЭРЭГЛЭГЧИЙН СЭТГЭЛ ХАНАМЖИЙН СУДАЛГАА

ХЭРЭГЛЭГЧИЙН СЭТГЭЛ ХАНАМЖИЙН СУДАЛГАА

Тухайн бараа үйлчилгээний чанарт үйлчлүүлэгчид хэр сэтгэл ханамжтай байсныг тодорхойлох зорилготой хийгддэг судалгааны төрөл юм.

Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж нь хэрэглэгчийн туршлага дээр суурилан бараа бүтээгдэхүүнд өгөх үнэлэмж буюу дахин худалдан авах эсэх, өөр хүмүүст санал болгох эсэх зэрэг тухайн бүтээгдэхүүнийг хэр тууштай хэрэглэж байгаагаар тодорхойлогддог.

Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж нь хэрэглэгчийн туршлага болон үнэнч байдал суурилдаг.

Дээрх үзүүлэлтүүдийг тодорхойлохын тулд судлаач хэрэглэгчдээс бүтээгдэхүүнийг хэрэглэсэн туршлагын талаар асуултуудыг дараах байдлаар бүлэглэн асуулгаа зохион байгуулдаг.

  • Бүтээгдэхүүний чанар
  • Хэрэглэгчдэд ойр байдал
  • Харилцагчийн үйлчилгээ
  • Компанийн нэр хүнд
  • Үнэ

СОШИАЛ МЕДИА МОНИТОРИНГ

Сошиал медиаг ойлгох нь аливаа бизнест чухал ач холбогдолтой учир нь нийгмийн бүлгүүд бүгд ижил хэрэгцээтэй байдаггүй бөгөөд нас, хүйс, нийгмийн байр суурь зэргээс хамааран тэдний хэрэгцээ шаардлага ч мөн адил ялгаатай байдаг.

Сошиал медиа мониторинг хийснээр зах зээл дээрх өөрсдийн талаарх эерэг, сөрөг мэдээллийг ялгаатай бүлэг бүрд ямар байгааг мэдэж тохирсон бүтээгдэхүүн үйлчилгээг нэвтрүүлэх болон зорилтот бүлгээ зөв тодорхойлоход шаардагдах мэдээллийг олж авах боломжтой.

СОШИАЛ МЕДИА МОНИТОРИНГ
МИСТЕРИ ШОППИНГ СУДАЛГАА

МИСТЕРИ ШОППИНГ СУДАЛГАА

Зах зээл дээрх таны өрсөлдөгчийн давуу болон сул талыг тодорхойлсны үндсэн дээр таны өрсөлдөгчөөсөө ялгарч давуу байх боломжийг нэмэгдүүлэх үзүүлэлтүүдийг тодорхойлно.

Мистери шоппинг судалгааг хийхдээ хамгийн түрүүнд таны өрсөлдөгч хэн бэ гэдгийг тодорхойлох нь чухал ба үүнд шууд ба шууд бус өрсөлдөгч багтдаг.

  • Шууд өрсөлдөгч буюу тантай ижил төрлийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг нэг газар нутаг дээр ижил зорилтот бүлэгт санал болгодог компаниуд.
  • Шууд бус өрсөлдөгч буюу нэг газар нутагт таны бараа үйлчилгээтэй төстэй боловч зорилтот бүлгийн хувьд өөр хэрэглэгчид рүү чиглэсэн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг санал болгодог компаниуд.

Өрсөлдөгчийг хэн бэ гэдгийг тодорхойлсны дараагаар судалгааны арга зүйг боловсруулан үйл ажиллагааг гүйцэтгэдэг. Зураг дээрх үзүүлэлтүүд өрсөлдөгчийн судалгаа хийснээр тодорхойлогддог.

ХҮНИЙ НӨӨЦИЙН СУДАЛГАА

Энэхүү судалгаа нь байгууллагууд бараа үйлчилгээний чанар болон үр ашгийг нэмэгдүүлэх зорилгоор хэрэглэгчдийн худалдан авах зан үйлийг тайлбарлах замаар хийгддэг судалгааны төрөл юм.

Хэрэглэгчийн судалгаа нь таны үйлчлүүлэгчид яг хэн бэ? Тэд ямар зорилгоор таны бүтээгдэхүүнийг худалдан авдаг талаар мэдээллийг өгч, таныг зорилтот бүлгээ тодорхойлох болон тэдэнд зориулсан маркетингийн ажлыг төлөвлөхөд зориулагдсан дараах үзүүлэлтүүдийг зургаах харуулж байна.  Хэрэглэгчийн худалдан авах зуршил болон амьдралын хэв маягийг ойлгосноор байгууллага түүнд тохирсон маркетингийн төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэх, шинэ бараа бүтээгдэхүүнийг зах зээлд нэвтрүүлэх зэрэг дараагийн стратегиудыг боловсруулах ач холбогдолтой байдаг.

Энэ төрлийн судалгаагаар бараа болон үйлчилгээг худалдан авч буй хэрэглэгчийн худалдан авалтын үйл явцыг (Customer Journey) бүхэлд нь ойлгох боломж олгож хэрхэн сайжруулах боломжийг тодорхойлж өгдөг.

Хэрэглэгчийн худалдан авалтын үйл явц нь дараах үе шатаар явагддаг:

  • Бүтээгдэхүүнийг олж мэдэх
  • Бүтээгдэхүүнд анхаарлаа хандуулах
  • Худалдан авах
  • Байнгын хэрэглэгч болох
  • Бусдад санал болгох
ХҮНИЙ НӨӨЦИЙН СУДАЛГАА