Брэндийн байр суурь, хэрэглэгчийн хандлагыг тодорхойлно. Брэнд болон маркетингийн стратегийн судалгаа нь бизнес зах зээлд хэрхэн ялгарах, хэрэглэгчдэд ямар үнэ цэнийг хүргэх, түүнийгээ ямар сувгаар дамжуулахыг шийдэхэд туслах "луужин" юм.
Судалгаагаар тодорхойлох үндсэн зүйлс болон агуулгыг дараах байдлаар ангилж болно.
Энэ хэсэг нь брэндийн "сүнс" буюу дотоод мөн чанар, зах зээл дэх байр суурийг тодорхойлоход чиглэдэг.
Бүтээгдэхүүний судалгаа нь зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүн гаргах эсвэл байгаа бүтээгдэхүүнээ сайжруулахад шаардлагатай бодит өгөгдөл, мэдээллийг цуглуулах, шинжилгээ хийх үйл явцыг хэлнэ.
Зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүн нэвтрүүлэх болон бүтээгдэхүүнийг сайжруулахад чиглэгдсэн үйл ажиллагааг хэрхэн төлөвлөж, амжилттай гүйцэтгэх боломжийг тодорхойлдог. Энэхүү судалгаа нь хэрэглэгчдийн хэрэгцээ болон туршлагыг судлах аргачлалын хүрээнд хийгддэг. Хэрэглэгчийг туршлагын судалдснаар тухайн бараа үйлчилгээг хэрэглэгч хэрхэн үнэлж байгааг ойлгох боломжтой ба тэдний үнэлэмж дээр суурилан бараа бүтээгдэхүүн, үйлчилгээгээ хэрхэн сайжруулах талаар төлөвлөх боломжийг олгодог.
Энэхүү судалгааны талаар доорх гурван үндсэн хэсэгт хуваан авч үзье.
Бүтээгдэхүүний судалгаагаар тодорхойлох зүйлс
Судалгааны явцад бид дараах асуултуудад хариулт авч, бүтээгдэхүүний "дүр төрхийг" тодорхойлдог:
Бүтээгдэхүүний судалгааг ихэвчлэн хоёр үндсэн ангилалд хувааж, дараах аргуудыг ашигладаг.
А. Чанарын судалгаа (Qualitative Research) – "Яагаад" гэдгийг ойлгох
Б. Тоон судалгаа
Судалгааны үр дүнд компаниуд эрсдэлээс сэргийлж, зөв шийдвэр гаргах боломжтой болдог.
Эрсдэлийг бууруулах
Бүтээгдэхүүн-Зах зээлийн нийцэл
Үнийн стратеги
Хөгжүүлэлтийн дараалал
Маркетингийн мессеж