Зар сурталчилгааны судалгаа нь хөрөнгө оруулалтын өгөөжийг (ROI) нэмэгдүүлэх, маркетингийн мессежийг зөв хүнд нь зөв цагт нь хүргэхэд чиглэдэг. Үүнийг Төлөвлөлт (Pre-test), Хэмжилт (Tracking), Сайжруулалт (Post-test) гэсэн гурван үндсэн үе шатанд хувааж судалдаг.
Сурталчилгааг олон нийтэд цацахаас өмнө "туршиж" үзэх үе шат юм.
Сурталчилгаа явж байх үед бодит үр дүнг тоон үзүүлэлтээр хэмжинэ.
Сурталчилгаа дууссаны дараа үр дүнг шинжилж, дараагийн удаад юуг анхаарахыг тодорхойлно.
Зар сурталчилгааны үр дүнг дүгнэхдээ дараах 3 түвшинд авч үзнэ:
Зар сурталчилгааг зүгээр нэг "цацах" биш, харин судалгаанд үндэслэн төлөвлөж, датагаар хэмжиж, алдаагаа засаж явбал маркетингийн төсвийг хэмнэх, үр ашигтай зарцуулах, бодит ашиг болж ирнэ.