Стратегийн төлөвлөгөө гэдэг нь байгууллага, бизнес одоо байгаа цэгээсээ хүрэхээр зорьж буй цэг хүртэлх хамгийн оновчтой замыг зурах зураглал юм.
Стратегийн төлөвлөгөөг эхлүүлэхийн өмнө дараах суурь хүчин зүйлсийг зайлшгүй тодорхойлох шаардлагатай:
Стратегийг боловсруулахдаа дараах шат дарааллыг баримталдаг.
А. Нөхцөл байдлын шинжилгээ
Одоогийн нөхцөл байдлыг оношлохын тулд дараах хэрэгслүүдийг ашиглана:
Б. Стратегийн чиглэл тогтоох
Дүн шинжилгээнд үндэслэн ямар чиглэлээр ажиллахаа шийдэх:
В. Зорилго ба зорилтуудыг тодорхойлох (SMART)
Зорилтууд нь тодорхой, хэмжигдэхүйц байх ёстой.
Г. Хэрэгжүүлэх төлөвлөгөө
Хэн, хэзээ, ямар төсвөөр, ямар үр дүнд хүрэхийг нарийвчлан гаргана.
Стратегийн төлөвлөгөө нь цаасан дээр үлдэх биш, амьд процесс байх ёстой: