Бидний туршлага

Бид үүсгэн байгуулагдсан цагаас эхлэн дараах хөрөнгө оруулалтын төсөл, маркетинг, эдийн засгийн судалгаанууд дээр ажилласаар ирсэн.

2006 он

1.Арилжааны банкны олон нийттэй харилцах үйл ажиллагааг сайжруулах төсөл

2.Монгол улсын мөнгөний бодлогын шилжих механизм, түүний эдийн засгийн үр нөлөөллийн судалгаа

3.Зоогийн газар байгуулах бизнес төсөл

4.Интернэт хэрэглэгчдийн зан төлөвийн судалгаа, Онлайн номын дэлгүүр байгуулах бизнес төсөл

2007 он.

1.Цэвэр усны зах зээлийн судалгаа

2.Монгол улсад 00-ийн цаас үйлдвэрлэх хөрөнгө оруулалтын төсөл,

3.Телевиз үзэгчдийн зан төлөвийн судалгаа.

4.Арилжааны банканд валют арилжааны шинэ системыг нэвтрүүлэх судалгаа,

5.Аялал жуулчлалын бааз байгуулах хөрөнгө оруулалтын төсөл

2008 он

1.Хэвлэлийн зах зээлийн судалгаа,

2.Сонин, сэтгүүл уншигчдын зан төлөвийн судалгаа,

3.Авто машины зах зээлийн судалгаа,

4.Хүлээгдэж буй инфляцийн үр нөлөөллийн судалгаа,

5.Банкны зээлийн эрсдэлийг үнэлэх аргачлал боловсруулах суурь судалгаа

6.Монгол улсад интернэт худалдааг нэмэгдүүлэх боломж, зах зээлийн судалгаа

2009 он

1.Аялал жуулчлалын цогцолбор барих хөрөнгө оруулалтын төсөл. “IDI” ХХК. Үүнд орон нутгийн орчин нөхцөлд нийцүүлэн боломжит жуулчлалын төрлийг нэмэгдүүлэх, хэрэглэгчдийг татах маркетингийн төлөвлөгөө, хөрөнгө оруулалтын төлөвлөгөө, зах зээлийн судалгаа, хэрэглэгчдийн судалгааг хийсэн.

2.Мах, махан бүтээгдэхүүн, хадгалах хөргөлтийн зоорь байгуулах төсөл,

3.Гурилын үйлдвэр байгуулах бизнес төсөл,

4.Шилмэл үйлдрийн гахайн аж ахуй байгуулах хөрөнгө оруулалтын бизнес төсөл,

5.Мах, махан бүтээгдэхүүн боловсруулах бизнес төсөл,

6.Ноос, ноолууран бэлэн хувцас үйлдвэрлэх хөрөнгө оруулалтын төсөл

2010 он

1.Гоо сайхны салон нээх хөрөнгө оруулалтын бизнес төсөл

2.Гоо сайхны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний зах зээлийн судалгаа

3.Орон сууцны хоёрдогч зах зээлийг хөгжүүлэх боломж, банк санхүү, макро эдийн засгийн судалгаа

4.Зөгийн балны зах зээлийн судалгаа, хэрэглэгчдийн зан төлөвийн судалгаа

5.Элсэн чихэрийн зах зээлийн судалгаа. Үүнд Монгол улсын импортийн хэмжээ, импорлогч компаниудыг харьцуулан судалсан. 6.Монгол улсын цагаан будааны зах зээлийн судалгаа. Үүнд өрсөлдөгчид, борлуулалтын сувгийн судалгаа, хэрэглэгчдийн зан төлөвийн судалгааг хамруулсан.

7.Монгол улсын уламжлалт анагаах ухааны эмчилгээ, бүтээгдэхүүн үйлчилгээ үзүүлэгчдийн судалгаа. Уламжлалт болон хосолсон үйлчилгээ явуулдаг эмнэлэг болон бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хэрэглэгчдийн зан төлөвийн судалгаа.

2011 он.

1.Монгол улсын нүүрс экспорт, үнэ ханш, зах зээлийн судалгаа

2.Усалгаатай газар тариаланг хөгжүүлэх хөрөнгө оруулалтын бизнес төсөл. Үүнд зах зээлийн судалгаа, хэрэглэгчдийн зан төлөвийн судалгаа орсон болно.

3.Вакум цонхны үйлдвэр байгуулах хөрөнгө оруулалтын төсөл. Үүнд өрсөлдөгчийн судалгаа, хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаанууд хийгдсэн.

4.Амралт, сувиллалын газрыг өргөжүүлэх бизнес төлөвлөгөө. Үүнд маркетинг, хөрөнгө оруулалтын төлөвлөлт багтсан.

5.Гадаад хэл сургалтын төвийн маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулав. Үүнд интернэт маркетинг болон бусад хэрэгслүүдийг ашиглах нарийвчилсан төлөвлөгөөг гаргасан.

6.Монгол улсын орон нутгийн тээврийн зах зээлийн судалгаа

7.Монгол улсын худалдаа үйлчилгээний төвийн зах зээлийн судалгаа

8.Худалдаа үйлчилгээний төвөөр үйлчлүүлэгчдийн зан төлөвийн судалгаа

9.Уул уурхайн бэлтгэн нийлүүлэлтийн зах зээлийн судалгаа. Үүнд шатахуун, ажлын хувцас, хоол хүнс, түүхий эд материал, машин механизм, кэмп, сэлбэг эд анги, эмнэлгийн тусламж үйлчилгээг ханган нийлүүлэгч компаниудыг хамруулсан болно.